2021-12-10

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2 Laboratoria Przyszłości

Gołdap, 08.12.2021r,

 

SP5/2/12/2021

 

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2

 

 

Na wykonanie zamówienia Zakup idostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

 

Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1598-tekst jednolity)

 

  1. Zamawiający:

 

Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich w Gołdapi

ul. Kościuszki 30

19-500 Gołdap

 

tel.(87 615-13-82)

 

adres strony internetowej:www.sp5goldap.cal.pl; sp5goldap.ssdip.bip.gov.pl/

 

e-mail :sp5np@wp.pl

 

 

 

zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

 

Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości

 

1. Przedmiotem zamówieniajest zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości zgodnie z wykazem, który stanowi załącznik nr 3 i 4 do zapytania ofertowego. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne objęte niniejszym zamówieniem muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne do wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane, objęte gwarancją producenta. Oferowane pomoce dydaktyczne winny być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i posiadać odpowiednie certyfikaty CE, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.Wyposażenia o jednostkowej wartości powyżej 500zł brutto musi posiadać co najmniej 12 miesięczna gwarancje oraz instrukcję obsługi w języku polskim( niekoniecznie papierową) Dostawca zapewnia w ramach zamówienia usługę integracji i konfiguracji urządzeń oraz szkolenia.

 

II. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie

 

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31.12.2021 r.

 

2.Rozliczenie za wykonanie zamówienia będzie jednorazowe po wystawieniu przez wykonawcę faktury z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.

 

    1. Opis sposobu przygotowania oferty.

 

  1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.

 

  1. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.

 

  1. Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać: - wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),

 

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 2),

  • wypełnione formularze specyfikacji cenowej(załącznik nr 3 i załącznik nr 4).

 

  • klauzula Rodo ( załącznik nr 4)

 

4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

IV. Ocena oferty

 

  1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

  1. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.

 

  1. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.

 

  1. Przy ofertach z jednakową ceną będą brane pod uwagę inne kryteria: gwarancja, parametry,

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

 

 

 

IV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

 

1.Ofertę należy przesłać pocztą na adres zamawiającego, przesłać pocztą elektroniczną na adressp5np@wp.pllub złożyć osobiście w Sekretariacie Szkoły Podstawowej im.

 

Noblistów Polskich w Gołdapi w terminie do dnia 17 grudnia 2021r. godz. 12.00.

 

Na kopercie należy umieścićZakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

 

Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.

 

V. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

 

    1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie podmioty, które, przesłały oferty w ustalonym terminie.

 

    1. Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Wybór najkorzystniejszej oferty nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.

 

  1. Zamawiający zastrzega prawo niewybierania żadnej oferty jeżeli wartość najniższej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na wykonanie zadania.

 

VI. Informacje dodatkowe

 

1.Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Dyrektor Bożena Kalinowska tel. 606-645-152

 

 

 

 

ZAŁACZNIKI :

 

  1. Formularz ofertowy (do wypełnienia)

 

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postepowaniu

 

  1. Formularz specyfikacji cenowej.

 

  1. Formularz specyfikacji cenowej.

 

  1. Klauzula RODO

 

 

Zatwierdził:

 

Bożena Kalinowska

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

 

Nazwa, adres i telefon Wykonawcy

 

......................................................................

 

......................................................................

 

..................................................................

 

Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich w Gołdapi, ul. Kościuszki 30, 19-500 Gołdap

 

odpowiadając na zapytanie na „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

 

OŚWIADCZAMY IŻ:

 

1. Oferujemy wykonanie zamówienia w cenie:

 

Cena brutto:

 

...........................zł,

 

słownie ................................................................................... zł

 

  1. Oświadczam, że uczestnicząc w procedurze wyboru wykonawcy na realizację niniejszego zapytania: cena brutto obejmuje wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia,

 

spełniam warunki udziału w postępowaniu i wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym,

 

uzyskałem od Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do rzetelnego sporządzenia niniejszej oferty,

 

znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnej z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym

 

posiadam wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym

 

  1. Potwierdzam wykonanie zamówienia do dnia 31grudnia 2021r.

 

  1. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym. Termin płatności: do 14 dniod daty wystawienia faktury ma rachunek wskazany na fakturze.

 

  1. Udzielam gwarancji wynoszącej: ……………………………m-cy.

 

  1. Załącznikami do niniejszej oferty są:

 

- …………………………………………

 

- …………………………………………..

 

……………………………………………….

 

………………………………………………………..

 

(Data)

 

(Pieczęć i podpis/y oferenta/

Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego

 

 

 

 

Oświadczenie

 

o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego na„Zakup i

 

dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria

 

Przyszłości”do Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w Gołdapi

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania

 

ofertowego na„Zakup i dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach

 

programu Laboratoria Przyszłości”do Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w Gołdapioświadczam, że na dzień składania ofert nie podlegam wykluczeniu z postępowania i spełniam warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w zakresie: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 2) zdolności technicznej lub zawodowej.

 

 

 

 

……………………………

 

 

 

 

.…………………………….

 

miejscowość, data

 

podpis Wykonawcy

Załącznik nr 3

 

do zapytania ofertowego

 

 

 

(pieczęć wykonawcy)

 

 

WYKAZ MATERIAŁÓW, WYPOSAŻENIA I POMOCY DYDAKTYCZNYCH

(wyposażenie dodatkowe – sprzęt AGD)

 

Lp.

Rodzaj przedmiotu:

Opis/parametry szczegółowe:

ilość

Wartość

Wartość

 

 

 

 

brutto

brutto

 

 

 

 

jedn.

 

 

 

 

 

 

 

1.

opiekacz

 

specyfikacja: dwie wymienne płytki: gofrownica, opiekacz do kanapek, może być w zestawie grill, moc urządzenia min 1000w, płytki: powłoka nieprzywieralna, zabezpieczenie przed przegrzaniem, Lampka kontrolna temperatury Lampka kontrolna zasilania, Termostat Płynna regulacja temperatury

 

4

 

 

 

 

 

 

2.

kuchenka elektryczna z piekarnikiem elektrycznym

 

szerokość: 60 cm

Kolor frontu piekarnika Inox

Kolor płyty grzewczej: czarny

Rodzaj piekarnika: elektryczny

Wyposażenie:1 półka blaszana, 1 półka siatkowa, Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna

gwarancja: 24 miesiące

chłodne drzwi piekarnika

Funkcje dodatkowe: Automatyczne wyłączanie, Wyświetlacz elektroniczny

Napięcie zasilania [V] - 230

Rodzaj kuchni: elektryczna

teleskopowe prowadnice

termoobieg

wskaźnik ciepła resztkowego w płycie grzewczej

4 pola grzewcze

 

1

 

 

3.

okap 

 

kolor: inox/srebrny, Oświetlenie LED, szerokość 50, praca w trybie pochłaniacza, klasa energetyczna minimum C, głośność okapu od 53 do 63 dB, minimum 3 biegi

 

1

 

 

4.

mikser

 

ręczny, liczba prędkości: 5, wyposażenie: 2 haki do zagniatania ciasta, 2 końcówki do ubijania, gwarancja 24 miesiące, moc: min. 300 W

 

3

 

 

 

 

Suma Brutto

 

 

 

 

Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

 

RODO (obowiązek informacyjny)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich w Gołdapi z siedzibą ul. Kościuszki 30, 19-500 Gołdap

 

  1. inspektor ochrony danych osobowych: iod@egoldap.pl

 

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

 

  1. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm), dalej „uPzp”;

 

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Po zakończeniu umowy dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach archiwalnych

  2. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp;

 

  1. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

 

  1. posiada Pani/Pan:

 

    1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

 

    1. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;

    2. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna

Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Ograniczenie stosowania

 

    1. na podstawie art. 18 RODO posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;

 

    1. nie przysługuje Pani/Panu:

 

  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

 

  1. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

 

 

 

  1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

 

  1. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

  1. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

    1. Administrator danych informuje, że Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą m.in.:

 

  1. obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego – obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą dysponuje już tymi informacjami;

 

  1. obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego, chyba że ma zastosowanie, co najmniej jedno z włączeń, p których mowa w art. 14 ust 5 RODO.

 

 

……………………………

 

 

.…………………………….

 

miejscowość, data

 

podpis Wykonawcy

 

 


 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..