ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3 Laboratoria Przyszłości
Gołdap, 08.12.2021r,
SP/3/12/2021
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3
Na wykonanie zamówienia „Zakup idostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1598-tekst jednolity)
-
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich w Gołdapi
ul. Kościuszki 30
19-500 Gołdap
tel.(87 615-13-82)
adres strony internetowej:www.sp5goldap.cal.pl; sp5goldap.ssdip.bip.gov.pl/
e-mail :sp5np@wp.pl
zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
„Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
1. Przedmiotem zamówieniajest zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości zgodnie z wykazem, który stanowi załącznik nr 3 i 4 do zapytania ofertowego. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne objęte niniejszym zamówieniem muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne do wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane, objęte gwarancją producenta. Oferowane pomoce dydaktyczne winny być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i posiadać odpowiednie certyfikaty CE, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.Wyposażenia o jednostkowej wartości powyżej 500zł brutto musi posiadać co najmniej 12 miesięczna gwarancje oraz instrukcję obsługi w języku polskim( niekoniecznie papierową) Dostawca zapewnia w ramach zamówienia usługę integracji i konfiguracji urządzeń oraz szkolenia.
II. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31.12.2021 r.
2.Rozliczenie za wykonanie zamówienia będzie jednorazowe po wystawieniu przez wykonawcę faktury z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
-
-
Opis sposobu przygotowania oferty.
-
-
Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
-
Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.
-
Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać: - wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 2),
-
klauzula Rodo ( załącznik nr 4)
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
IV. Ocena oferty
-
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
-
Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.
-
Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.
-
Przy ofertach z jednakową ceną będą brane pod uwagę inne kryteria: gwarancja, parametry,
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
IV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1.Ofertę należy przesłać pocztą na adres zamawiającego, przesłać pocztą elektroniczną na adressp5np@wp.pllub złożyć osobiście w Sekretariacie Szkoły Podstawowej im.
Noblistów Polskich w Gołdapi w terminie do dnia 17 grudnia 2021r. godz. 12.00.
Na kopercie należy umieścić„Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
V. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
-
-
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie podmioty, które, przesłały oferty w ustalonym terminie.
-
-
-
Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Wybór najkorzystniejszej oferty nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
-
-
Zamawiający zastrzega prawo niewybierania żadnej oferty jeżeli wartość najniższej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na wykonanie zadania.
VI. Informacje dodatkowe
1.Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Dyrektor Bożena Kalinowska tel. 606-645-152
ZAŁACZNIKI :
-
Formularz ofertowy (do wypełnienia)
-
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postepowaniu
-
Formularz specyfikacji cenowej.
-
Formularz specyfikacji cenowej.
-
Klauzula RODO
Zatwierdził:
Bożena Kalinowska
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
FORMULARZ OFERTOWY
Nazwa, adres i telefon Wykonawcy
......................................................................
......................................................................
…..................................................................
Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich w Gołdapi, ul. Kościuszki 30, 19-500 Gołdap
odpowiadając na zapytanie na „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
OŚWIADCZAMY IŻ:
1. Oferujemy wykonanie zamówienia w cenie:
Cena brutto:
...........................zł,
słownie ................................................................................... zł
-
Oświadczam, że uczestnicząc w procedurze wyboru wykonawcy na realizację niniejszego zapytania: cena brutto obejmuje wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia,
spełniam warunki udziału w postępowaniu i wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym,
uzyskałem od Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do rzetelnego sporządzenia niniejszej oferty,
znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnej z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym
posiadam wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym
-
Potwierdzam wykonanie zamówienia do dnia 31grudnia 2021r.
-
Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym. Termin płatności: do 14 dniod daty wystawienia faktury ma rachunek wskazany na fakturze.
-
Udzielam gwarancji wynoszącej: ……………………………m-cy.
-
Załącznikami do niniejszej oferty są:
- …………………………………………
- …………………………………………..
……………………………………………….
………………………………………………………..
(Data)
(Pieczęć i podpis/y oferenta/
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
Oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego na„Zakup i
dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria
Przyszłości”do Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w Gołdapi
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania
ofertowego na„Zakup i dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach
programu Laboratoria Przyszłości”do Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w Gołdapioświadczam, że na dzień składania ofert nie podlegam wykluczeniu z postępowania i spełniam warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w zakresie: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 2) zdolności technicznej lub zawodowej.
……………………………
.…………………………….
miejscowość, data
podpis Wykonawcy
do zapytania ofertowego
(pieczęć wykonawcy)
WYKAZ MATERIAŁÓW, WYPOSAŻENIA I POMOCY DYDAKTYCZNYCH
(meble kuchennne)
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
RODO (obowiązek informacyjny)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich w Gołdapi z siedzibą ul. Kościuszki 30, 19-500 Gołdap
-
inspektor ochrony danych osobowych: iod@egoldap.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
-
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm), dalej „uPzp”;
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Po zakończeniu umowy dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach archiwalnych
-
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp;
-
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-
posiada Pani/Pan:
-
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-
-
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
-
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Ograniczenie stosowania
-
-
na podstawie art. 18 RODO posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
-
-
-
nie przysługuje Pani/Panu:
-
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
-
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
-
Administrator danych informuje, że Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą m.in.:
-
-
obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego – obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą dysponuje już tymi informacjami;
-
obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego, chyba że ma zastosowanie, co najmniej jedno z włączeń, p których mowa w art. 14 ust 5 RODO.
……………………………
miejscowość, data
.…………………………….
podpis Wykonawcy